تماشای زیبایی‌های خلقت در باغ پرندگان کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

تماشای زیبایی‌های خلقت در باغ پرندگان کیش

 

تماشای زیبایی‌های خلقت در باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان جزیره کیش فعالیت خود را از 1380 آغاز کرده است و دارای 57 گونه از پرندگان تورهای لحظه آخری کیش می باشد.

قطعا بازدید از باغ پرندگان یکی از بایدهای سفر کیش است. این باغ در زمینی به مساحت 3 هکتاری واقع شده است.

مسئولان باغ پرندگان کیش سعی داشتند تا حس قدم زدن در دل طبیعت بکر را با پرواز انواع پرنده‌ها، را برای گردشگران و بازدیدکنندگان به وجود آورند. زیرا در حدود دو هکتار از این باغ، برای آنکه پرندگان بی‌خطر آزادانه در سرتاسر قلمرو خود پرواز کنند در نظر گرفته شده است. در این منطقه خبری از حس مایوسانه قفس نیست.

گردشگران امکان تماشای بسیاری از حیوانات و پرنده‌ها به صورت آزادانه ندارند، بنابراین در یک هکتار ابتدایی باغ، قفس‌هایی لحاظ شده که در جاده‌های سرسبز و زیبای قرار گرفته است. یکی از ویژگیهای این باغ وجود تابلویی است که اطلاعات مربوط به هر دسته در ابتدای قلمرو آن‌ها نوشته شده و دربردارنده اطلاعات مفیدی از نام گونه، زیستگاه، نژاد، نوع تغذیه و سایر اطلاعات مفید و جذاب در مورد این پرندگان است.

گرشگران و بازدیدکنندگان تور کیش این فرصت را خواهند داشت تا از تماشای رنگ‌های بی‌نظیر خداوندی بر پرهای این پرندگان لذت ببرند و یا به نظاره گر قدم زدن‌ و حرکات فخر‌فروشانه طاووس‌های رنگارنگ باشند. کاکادوآلباهایی با تاج شاهانه خود، پرهای رنگارنگ خارق‌العاده انواع طوطی‌های ماکائو، ترکیب رنگ های بی نظیر در منقارهای بزرگ طوطی توکان، همه همه تنها از بخشی تورهای لحظه آخری کیش از جذابیت های این باغ زیبا به شمار می رود.

طوطی‌ها، مرغ‌ها، پنگوئن‌ها، قرقاول و.... از دیگر پرندگانی هستند که در این باغ وجود دارند. برکه زیبایی در وسط این باغ به چشم می خورد که در واقع محل زندگی فلامینگوها، لک لک‌ها، قوها و پلیکان‌ها می باشد.

تا به اینجا به وصف زیبایی و جلوه های ویژه این باغ زیبا پرداختیم، چطور است کمی ترس و هیجان را تجربه کنید و به سراغ برکه‌ها یعنی محل زندگی تمساح‌ها بروید.

گاندو، آهو و میمون‌های بازیگوش در این باغ نگه داری می شوند که دیدن آن ها نیز خارج از لطف نیست.

بیشتر هتل‌های کیش از کانترهای مخصوص برای خرید بلیط جاذبه‌های کیش برخوردار هستند و گردشگران این فرصت را خواهند داشت تا از داخل هتل به سادگی بلیط خود را تهیه نمایند و حتی از تخفیف های ویژه نیز برخودار شوند.

لازم به ذکر است باغ پرندگان کیش همه روزه از ساعت 18 تا 20 باز می باشد و گردشگران تورهای رایگان کیش این فرصت را خواهند داشت تا در زمان های ذکر شده از این باغ زیبا دیدن نمایند.

گروه تورهای کیش به عنوان مجری برتر ارائه دهنده تورهای کیش آماده ارائه خدمات خود می باشد. جهت کسب اطلاع بیشتر در خصوص پکیج های تور کیش و هتل های کیش و... می توانید به سایت تور کیش به نشانی https://تورکيش.net مراجعه نمایید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: تماشای زیبایی‌های خلقت در باغ پرندگان کیش,دیدنیهای کیش,جاذبه های گردشگری کیش,مراکز دیدنی کیش,اماکن گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: